14 mars 2010

sjukdomsfas #1

Smaken av sjukdom måste vara bland de äckligaste smakerna som finns. Allt man äter smakar bara tjockt. Ni vet, smaklöst och tjockt. Jag är förkyld och vantrivs med det. Jag känner mig som en korsbefruktning av mjölig potatis och leverpastej. Helt ologiskt, jag vet, men jag var på fest igår och blev full och sjuk på samma gång. Kanske den sämsta kombinationen i världshistorien. Det är fan i mig sämre än att först äta en kaviarmacka och sen sörpla på en isglass. Eller borsta tänderna och sen dricka juice. Funkar också dåligt.

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Tandkräm vs isglass är sjukt äckligt!
    Kaviar är alltid äckligt...

    SvaraRadera
  2. åh tandkräm-juiceupplevelsen.... jag får minnen, och ångest.

    Annan på riktigt fenomenal kombo: leverpastej+rödbetor. Testa, he e som gull i gomma.

    Annars tycker jag du är klockren, och bevisar det mer än ofta.

    SvaraRadera