20 maj 2010

Jag skulle inte vilja påstå att jag är varken teknisk eller oteknisk. Jag har dock ingen aning om vad som måste göras om datorn har kraschat ellet vad för antivirusprogram som är bäst och dessutom gratis. Det kanske ändå är att kalla rätt oteknisk. Eller bara ointresserad.
Något jag har upptäckt som är fruktansvärt irriterande är att vissa filmer som jag lagt in i datorn är vända åt sidan (!) Jag har inte heller någon aning vad jag ska göra för att vända filmen rätt.
I ett av mina andra i-landsproblem stod det i ett bryskt meddelande från VLC en gång "Ingen lämplig avkodningsmodul: VLC saknar stöd för ljud- eller videoformatet "samr". Tyvärr finns det inget sätt för dig att rätta till detta."
Tyvärr finns det inget sätt för dig att rätta till detta! Ahh! Vad är det för påhitt? Ganska okänsligt av VLC att snäsa av mig på det där sättet.

Filmen får fortsätta vara snedvriden och Elisia är i kiss och bajsåldern. Det är hur roligt som helst att vara med någon som är på samma nivå som en själv!



1 kommentar:

  1. Svanbajs och Prantrump!!! JAG KOMMER ÄTA UPP HENNE SÅ FORT JAG LANDAR I UMEÅ!!!

    SvaraRadera